Да произведеш артистичен продукт, комбиниращ корпоративна емблематичност с позитивно настроение, красиви терени и топ лица в мащаб,с участието на 30 модела, 12 топ дестинации от българскоточерноморие, 10 дни работа на голям екип от професионалисти е предизвикателство,което не всеки може да си позволи.
Екипът на Фитнес мания за пореден път се нагърбва с тази идея, чиято зад кадрова действителност и еуфорично настроение ще бъде пресъздадено във филма за изработката на календар Оптима, почистваща агенция 2011. Филмът ще бъде представен на продуцентите в 6 национални ирегионални ефира в България последователно. Като целта му е да покаже механизма, планирането, гафовете , импровизацията и настроението, което всъщносът е главната идея на телевизионното шоу, което вече 7 години разчупва закостенелите идеи на фитнеса, чрез прокламираната от него концепция: да бъдеш фит означавада се бориш, да отстояваш, да бъдеш индивидуален, да знаеш и даможеш и да си във форма във всяко едно отношение, място и време. Генералната идея на календара е почистването и дейността на спонсора Оптима.
Проектът подкрепиха Агенция за публични комуникации Профайл, телевизионното шоу Фитнес мания,интернет телевизия Gordimy TV, кабелна телевизия за Македония и Серес, БАЦ ТВ, национална, сателитна телевизия БГ ТВ и националната телевизия 7дни, като на първо място филма ще бъде излъчен в ефирите на телевизия М-САТ и Черно море, във формата на телевизионното шоу Фитнес мания. Специални гости са:световната шампийонка по лека атлетика и международна шампионка по фитнес,Мерлин Арно, Мис Bad Girl 2010,Силвия Бахати, шоуменът Кирил Аспарухов, певицата Ан Джи, кубинският боксьорФидел Матоа. Терените бяха любезно предоставени от нашите партньори: бутиковиятхотел Вила Аква, Гранд хотел Варна, яхтената компания Ел Зет Яхтинг, култувият плаж Рапонги бийч. За гримът и прическите се грижиха партньорите от студио„Вера”,допълниха от ПРофайл.