Спортни новини в спорт портал Lifesport.bg - футбол, фитнес, здраве, красота, бойни спортове, автомобили и спортни клюки. Спорт и футбол в интернет Десислава  
LifeSport.Bg Logo
RSS feed icon

















Новата социална мрежа На бас стартира с фурор

Новата социална мрежа На бас стартира с фурор

На 26.03.2011 година, точно в 18:00 часа стартира най-новата българска социална мрежа – „На бас” със специално медийно събитие в пиано-бар „STUDIO” в столицата.


„На бас” няма аналог у нас и представлява първия български сайт, в който всеки потребител може да се хваща на публични басове с приятели или напълно непознати като останалите потребители определят кой е победител чрез гласуване. „На бас” не е просто сайт за залози, а уникална платформа, чрез която ще се печелят много и най-различни награди, докато се потребителите се забавляват.



Някои от типовете басове, на които ще могат да се обзалагат потребителите, са от вида:
Коя е по-добрата профилна снимка, кой е по-интересният клип, коя е по-хитовата песен, кой е по-смисленият текст и много други – част от всекидневният ни (онлайн) живот.



Всеки новорегистриран потребител ще получава 500 точки, които ще бъдат залог на различните басове. Когато един потребител реши да участва в бас той сам избира колко от своите точки. Когато даден потребител загуби бас, в който участва, той ще дава чрез автоматизирана система от своите точки на победителя в баса.



Потребителите трябва да се борят за максимален брой точки, които ще бъдат разменната „валута” в „На бас” за големите награди. Сайтът ще разполага и с онлайн магазин, от който ще могат да си купуват с намаления, осигурени от точковият им актив в социалната мрежа, най-различни артикули.



Екипът на новата социална мрежа предвижда и залози за спортни срещи, както и за неща от света на телевизията, музиката, киното, събития с обществен характер с неясен изход и други.


Партито бе уважено от политикът Ангел Катушев, пиарът Атанас Лазаров, моделът Илиян Николов, режисьорът Любомир Йончев, приятели и колеги на организаторите от AllMedia Group и Nono Corp., журналисти и медии.


 


Николай Маринов от Nono Corp. заяви, че амбицията на „На бас” е да достигне до максимален брой потребители, защото е без аналог у нас, както и в цяла Европа.


 


„Таргетът на новата социална мрежа е насочен към младите и активни”, сподели пред гостите главният дизайнер на „На бас” – Благовест Димитров.


 


„За първите 72 часа от старта на www.na-bas.com са генерирани над 40 000 уникални посещения и над 1 000 000 импресии. Интересът е голям като 17.2% от тази статистика е базирана на трафик, идващ от чужбина. Това може само да ни радва, което ни навява на мисълта, че сме в правилната посока. Още повече, че тези резултати надминаха няколко пъти първоначалните ни очаквания за интереса към сайта при неговия лаунч.”, сподели днес Евелин Илиев, главен мениджър на AllMedia Group, позовавайки се на данни от Google Analytics.


 


 „На бас” се разработва от AllMedia Group в сътрудничество с Nono Corp. и е проект на Благовест Димитров и Костадин Буглов.


 


*** КРАЙ ***


SEO-X Social Bookmarking Button

    << върни се назад Автор: Антон Петров
    30 март 2011   11:38



      • В момента няма публикувани мнения!


Още за Обучение & Кариери:
Шафранът – „божественото цвете“ на парфюмерията
На гребена на вълната с REFAN
Лайфспорт магазин организира Благотворителен търг в подкрепа на Футбол клуб
Предизвикателната Ванеса e Мис Монокини
Силвия Юрукова на корицата на BG ФУТБОЛ&LIFE





    Спорт  |   За LifeSport.BG   |   Реклама в сайта   |   Контакти с нас
Партньори: bestnews.bg   |   www.beachsoccer.bg |   NUDE.him.bg
Подходящо за лица над 18 години!
Ползване на статии - само с линк към LifeSport.bg  | тел: 0889622324 |     Google PageRank
дизайн.NVS