Известният бизнесмен Ангел Бончев бе сред ВИП-гостите на представянето на новата марка премиум узо „ADOLO”. Той с учудване видя как разкошните бутилки се появиха като че ли от нищото в централната зала на Рейнбоу Плаза и се издигнаха тържествено върху пиедестал с помощта на прекрасни момичета.
Освен че се наслади на напитката в компанията на приятели, Бончев с интерес изслуша историята на новата напитка, която всъщност е сърцето на дестилата на известното „Узо Пломари”. Премиум напитката, която у нас се внася от един от лидерите на пазара – „Леопард Трейдинг”, доскоро се е пазела само за избрани.
Днес „ADOLO” може да бъде опитано от всеки ценител на качествените напитки. Премиум узото е тройно дестилирано, като третата дестилация продължава тринадесет часа в малки медни казани, произведени през 1911 година. Собственици и представители на премиум ресторанти и хотели, опитаха новото узо, което според експерти ще е хитът на лято 2011.
Снимка ADOLO
|